در من جاری باش

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

در من جاری باش

                      شاید درظاهر کیلومتر ها بین منو تو فاصله باشه

                                                اما هربار دلتنگ میشم دستمو میزارم روی قلبم

                                                                         وارام ارام تپیدنت را احساس میکنم;چه ساده

                                                                                                 تمام زندگی ام شده ای وچه زیبا فاصله ها را

                                                                                                                   در هم کوبیده ای ودر کنارم هستی,تا همیشه

                                                                                                                                  در من جاری باشی

                                                                                                                                   



نظرات شما عزیزان:

lover*qh*
ساعت21:35---4 خرداد 1393
salam parvin jan

mnm linket kardam

ama u mno eshtebahi linkidi

adresemun akharesh q hast na g asheq injuri

ye chize dge inke mn ghazaleh hastam na sadaf mamnun
پاسخ:سلام وای ببخشید غزاله این همه اشتباه داشتم وقتی داشتم لینکتون میکردم کار داشتم اشتباه شد باشه درستش میکنم


lover*qh*
ساعت19:43---3 خرداد 1393
salaaaaaaaaaaaaam

apaaaaaam

zud biaya
پاسخ:سلام ببخشید دیر متوجه شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, ساعت 20:19 توسط پروین ومیلاد |